luni, 23 august 2010

CELE MAI TARI MASS - URI PENTRU MESSENGER

MASS -URI MISTO FAINE TARI HAZLII

o treaba care a fost testatA ,merge 100%.......trimiti mass'ul asta la 5 pers din adresa ta apoi te dai cu capul de pereti iei tastatura si o rupi de capul tau bagi destele ude in priza iti rupi mana si piciorul iei monitorul si sari cu el pe geam si in cadere daca inchizi ochii iti apare persoana iubita ......

Vand prezervativ 50cm parcursi, toate dotarile , ABS (anti braking sistem), EBD (Ejaculation by distance ), Navigator cu GPS (pt virgini sa stie unde tre sa ajunga), ACS (Alchoolic control system - daca esti manga suna alarma ca sa te atentioneze ca trebuie folosit), TRC (control al tractiunii - daca femeia e galeata, sa nu cazi draq in ea), dotata cu biXenon , stare impecabila, primu proprietar, predare leasing, inclus in pret manual de functionare, huse noi, pret negociabil scz pt cei cu dnd

Daca nu il dai mai departe, jur ca nu ai suflet… Un copil are nevoie de bani pentru: droguri, alcool, tigari si curve; Salvati o viata……..va rog ajutati!!!!!


În universul adolescentin de astazi sa fii "cool" inseamna sa fii pe trend. Sa asculti drum'n'bass si indie. Sa arati ca o fata daca esti baiat si ca un clovn daca esti fata. Sa ai parul colorat strident si capete de morti pe haine. Sa fii complet innebunit dupa arta in general, dar mai ales dupa fotografie. Sa fii pe Hi5. Sa fii pe Hi5 in grupul "Darama-s-ar scolile". Sa stai toata ziua pe la TNB, pe TNB preferabil. Sa ai hainele pline de buline sau dungi orizontale. Sa ai poze cu tine pupand o sticla de bere. Sa mergi in Vama. Sa ai skate shoes. Sa ai cat mai multe perechi de conversi. Sa ai cercei cu frunze de marijuana pe tine dar sa nu fi tras niciun fum de absolut nimic in viata ta. Sa ai un jurnal in care povestesti cum ai vrut sa iti tai venele.

Borcea is trying to connect to uefa champions league server. loading... fatal eror.... The connections was reset by lazio.. plesae try again next year [mass ))))))))))))


ma numesc gheoghitza/si jur cu mana pe coitza/cand am sa fiu la gradinitza/am sa *** orice fetitza/si cand am sa ma fac mai mare/si pe doamna invatatoare/ca e frumoasa ca o floare))
Un dinamovist,un rapidist shi un stelist ajung in iad.Satana le da sentinta-->30 de biciuri pe spate.Fiinda nu au injurat pe stadion satana le da voi sa isi puna cate o dorinta inainte de biciuri.dinamovistul vrea o perna legata de spate.Zis shi facut.Dupa 10 biciuri perna se face parf shi ia 20 de biciuri pe spate.Rapidistul vrea doua perne legate pe spate.zis shi facut.dupa 20 de biciuri pernele se fac praf shi ia 10 biciuri pe spate.ajungand la stelist satana zice:ai voie sa iti pui 2 dorinte pt k esti suporterul celei mai bune echipe din romania.stelistul zice:1.vreau 200 de biciuri 2.il vreau pe dinamovist legat de spatele meu.zis shi facut.. da mai departe dak esti STELIST....
suna telefonul intr-o casa .....si raspunde un tzigan :"hhhalo" la receptor se aude o voce :"Familia Popescu ????", la care tziganu nostru:"nu shtiu mancati-as ca abia am intrat"


Esti manelist ? Nu esti in stare sa legi 2 cuvinte ? Idolul tau este un tip cu 2 clase ? Te-ai saturat de titlul de maimuta ? Iti cumperi numai tzoale Dulce & Garbana si adidasi Mike din bazar ? Esti mai prost decat prevede legea ? Dansezi ca un babuin cand vede banane ? Nu rata ocazia si toarna-ti benzina in cap ... de restul ne ocupam noi... Pt toti cei care sustin campania antimanele da-l mai departe...


NU dau mass-uri mai deloc daor daca e ceva important sau daca mai dau un banc ceva : - Care-i diferenta intre fetele de 8 , 18 , 28 , 38 , 48 , 58 si 68 de ani ? La 8 - O duci în pat ca sa-i spui o poveste. La 18 - îi spui o poveste ca s-o duci în pat. La 28 - Nu trebuie sa-i spui o poveste ca s-o duci ?n pat. La 38 - Ea îti spune o poveste si te duce în pat. La 48 - Trebuie sa-i spui o poveste ca sa eviti a fi dus în pat. La 58 - Stai în pat ca sa eviti povestea ei. La 68 - Daca reusesti s-o mai duci ?n pat , asta da poveste !! ...... - pt toti obsedatii de massuri....Vreau sa va multumesc tuturor care mi´ati trimis mass´uri pe parcursul anului trecut. Datorita bunatatii voastre am trecut prin urmatoarele: 1. Am citit de 170 de ori ca, contul meu de yahoo va fi sters. 2. Am cam 30000de ani plini de ghinion in fata mea si am murit deja de 671 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 3. Mi-am sacrificat o mare parte din economii pt micutul Ionut care saracul de el e de 3 ani tot nou nascut si in spital in stare critica. 4. Telefonul meu gratuit Nokia nu a ajuns la mine niciodata si nici televizoarele si miile de dolari nu isi fac simtita prezenta. 5. Mi-am scris numele de sute de ori in petitii si astfel am salvat viata unui pitic transsexual cu 3 ochi


- Vreau sa va multumesc tuturor care mi´ati trimis mass´uri pe parcursul anilor . Datorita bunatatii voastre am trecut prin urmatoarele: 1. Am citit de 170 de ori ca, contul meu de yahoo va fi sters. 2. Am cam 30000de ani plini de ghinion in fata mea si am murit deja de 671 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 3. Mi-am sacrificat o mare parte din economii pt micutul Ionut care saracul de el e de 3 ani tot nou nascut si in spital in stare critica. 4. Telefonul meu gratuit Nokia nu a ajuns la mine niciodata si nici televizoarele si miile de dolari nu isi fac simtita prezenta.5.Mama mea cica ar fi trebuit sa moara de vreao 543 de ori da e teafara si vie.

- Ce crezi despre mine? 1. Te plac! 2. Te vreau! 3. Te iubesc! 4. Sunt nebun(a) dupa tine! 5. Imi esti indiferent(a)! 6. Vreau sa rup patul cu tine! 7. Te urasc! 8. Sa mor de nu te F...UT    in gat dak mai trimiti mesaje de kkt!…astept raspuns!

- Buna, sunt un virus românesc, dar din cauza tehnologiei sarace din tara mea nu sunt în stare sa-i fac nimic calculatorului tau. Te rog, fii dragut, sterge un fisier de-al tau si pretinde ca esti speriat… =)))))))))))))))

Foaie verde solzi de peste uite prostu' cum citeste!




Sunt 6 adevaruri pe lume...

1) Nu poti sa iti atingi toti dintii cu limba;
2) Toti idiotii incearca dupa ce citesc asta;
3) Primul adevar e o minciuna;
4) Zambesti acum pentru ca esti un idiot;
5) Vei trimite mai departe unui alt idiot;
6) Inca mai ai un zambet pe fata...


Daca NU citesti acest mesaj vei primi 1 milion de euro. Prea tirziu! L-ai citit. Trimite mai departe, e incredibil! chiar functioneaza! Si eu l-am citit si nu am primit 1 milion de euro.

EL: Ura! In sfirsit! Nu mai puteam astepta!
EA: Poate ar trebui sa plec?
EL: Nu, nici sa nu te gindesti!
EA: Ma iubesti?
EL: Sigur!
EA: M-ai inselat vreodata?
EL: Nu, cum de ti-a venit asa ceva prin minte?
EA: Ma vei saruta?
EL: Da, sigur!
EA: Ma vei bate?
EL: Nici intr-un caz!
EA: Pot sa te cred?

Dupa casatorie: cititi de jos in sus!...neaparat cititi si de sus in jos si de jos in sus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu